O problemach (jak je rozwiązać)

Hejka czytelnicy jestem szczęśliwa , że mój ostatni post na temat. Jak pomóc osobą z atakami paniki. Tak dobrze się przyjął 25 , które to przeczytały dziękuje wam ^^

Dziś przychodzę do was z postem o problemach moich przyjaciół i jaką dać im radę w tej sytuacji. 

Każdy z nas ma jakieś problemy czy to , że zdrowiem , problemy rodzinne , problemy w szkole dużo jest takich problemów , ale najlepszym przykładem się problemy związane nie tylko z przyjaciółmi czy szkołą , ale także problemy rodzinne lub miłośne dużo by wymieniać.

Moja przyjaciółka V miała i ma problemy miłośne , związane z chłopakami (moglibyście się wstydzisz chłopcy). Takimi problemami był jej problemy w związkach ale dzięki pomocy swoich przyjaciół ma lepszy humor i miej tych problemów w związkach. V ma nowego chłopaka Przyjaciel (pseudonim chłopaka V). Ale chyba w ich związki ,za bardzo się nie układa Przyjaciel ma tak zwane swoje humorki itd. 

Problemy w szkole...Hmm mało osób ma problemy w szkole, ale tu też odniosę się do V tak i jak do samej siebie.

Problemy V polega na durnym zachowaniu pewnej dziewczyny w moje szkole , która na opowiadała głupstw na temat V i innych dziewczyn , że niby ma ich nudesy co prawda ma nudesy pewniej dziewczyny (nie to nie ja) ale nie o niej teraz . Przez tą dziewczynę zerwał z V chłopak , a na tą dziewczynę rzuciły się trzy dziewczyny z 7 klasy + V , żeby przegadać jej do rozumu i im się to udało. 

Problemy rodzinne , spora część osób ma problemy rodzinne , ale ja takich owych nie mam , jak na razie i moje dwie przyjaciółki takich owych nie mają , no chyba , że V. Gdy się raz spóźniła dostała karę na miesiąc , jej babcia jest w szpitalu , a jej ojczym nie toleruje przyjaciół V w ich domu.

Miałam problemy miłośne cztery nie wypały związane w płcią przeciwną , to porażka , zakochałam się w chłopaka , którzy byli debilami i taki im się nie podobałam. Teraz wydaję mi się , że wszystko się układa , tak nadal piszę z Chłopakiem z Messengera i mam nawet jego numer piszemy niemal codziennie i to jest fajnie. 

Problemy w przyjaźni....Hmm takich problemów, jest spora nie więcej niż problemów w związkach , ale o tym to później. Wracając problemy w przyjaźni opierają się na tym , że ktoś komuś nie ufa , lub nie jest z przyjaciółmi w pełni szczery i ma jakieś sekrety , a przyjaciel chcę się o nich dowiedzieć o nich jak najwięcej.  Ale ciekawość to pierwszy stopień do piekła. 

Problemy w związkach jest ich pełno , a takie problemy powstają prze nie ufność , nie szczerość i nie czystą miłość lub , gdy jedna osoba już nic nie czuje do tej drugiej , a kiedyś czuła , na zdradach też. Albo jak dwie osoby są w związku ale jedna osoba niczego więcej nie chcę to jest nazywane FriendZone , jeśli nie czujesz niczego to osoby przeciwnej płci to lepiej to zakończyć. Ale zdrad jest więcej. Związki na odległość też nie wypadną noo chyba , że naprawdę kochasz tą drugą osobę.

A wy macie jakieś problemy? Jak tak to można pisać w komentarzach.

Your Princess Misia xx

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Homoseksualizm czyli LGBT

Co zrobić/odpowiedzieć , gdy chłopak zadał Ci bardzo ważne pytanie?

O chłopakach teraz , a kiedyś