O chłopakach teraz , a kiedyś

Hej zastanawialiście się jacy byli chłopcy kiedyś , a jacy są tera? 

Ja się zastanawiałam , a o to mój wniosek.

Chłopcy kiedyś na przykładzie naszych ojców byli kulturalni , przepuszczali pierwsze dziewczyny w drzwiach , nie pchali się, gdy była jakaś impreza/zabawa dziewczyny i chłopcy nigdy nie stali pod ścianą tak jak teraz , zawsze prosili dziewczyny do tańca. 

Ich całym światem nie były gry , komputer czy telefon (bo nie było gier takich jak teraz na telefony dotykowe). Wszyscy chłopcy bardziej wychodzili na dwór nawet jak było zimno dlatego byli zdrowsi. 

 A wiemy , że zdrowie jest najważniejsze prawda? 

Wracając do tematu chłopcy w tamtych czasach byli zupełnie inni ale no czasy się zmieniają tak samo jak my. 

A jacy są chłopcy teraz?

Chłopcy w tych czasach ale ludzie mamy 21 wiek się kompletnie zmienili podpierają ściany na zabawach/imprezach i bardzo ale to bardzo mało chłopców prosi dziewczyny do tańca są tacy co zawszę proszą np. mój przyjaciel z klasy zawszę prosi jakąś dziewczynę do tańca.

W tych czasach niektórzy chłopcy przepuszczają dziewczyny w drzwiach ale bardzo rzadko , chociaż w szkolę średniej na pewno chociaż niektórzy są inni i uprzejmi w stosunku do dziewczyn. 

Ja w tym roku kończę gimnazjum i idę do szkoły średniej i wtedy zobaczę jacy są chłopcy.

Wracajmy do tematu teraz każdy chłopak siedzi przed ekranem telefonów , komputerów , laptopów czy telewizorów ale mamy zimę bardzo mało osób wychodzi na dwór bo jest zimno. Chociaż niedługo marzec i zaczną wychodzić na boisko , gdy się ociepli.

W wakacje , gdy jeździłam na szkolne boisko zawszę kogoś spotykałam no bardziej chłopców ale wiecie piłka nożna i tak dalej. 

Podsumowując chłopcy w tym wieku dużo się różnią od chłopców w wieków naszych ojców , ale na pewno są zabawni i to w pozytywnym i czasem negatywnym znaczeniu. Ja osobiście wole chłopców z teraz , fajnie się z nimi można dogadać.

Dziewczyny nie bójcie się podjeść do chłopców i zagadać na prawdę można się z nimi za kumplować. Ktoś mi kiedyś powiedział , że lepiej zaprzyjaźnić się chłopcami niż z dziewczynami ale dla mnie do bez znaczenia z tymi i tymi można się dogadać chociaż niektóre dziewczyny są naprawdę wredne.

A wy co myślicie na temat tego postu? Jak zachowują się chłopcy w waszej szkole ? 

Your Princess Misia23 xx  

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Homoseksualizm czyli LGBT

Co zrobić/odpowiedzieć , gdy chłopak zadał Ci bardzo ważne pytanie?