Czy to randka?

Hejka czytelnicy! Mam fajnego posta dotyczącego mojej randki , która jest w następną sobotę z Chłopakiem z Messengera.

Słuchajcie od pewnego czasu piszę z Chłopakiem z Messengera ( pseudonim , żeby nie podawać jego imienia). 

No od dłuższego czasu razem z sobą na messengerze fajnie się z nim piszę i w ogóle , jest nawet zabawny , jest ode mnie starszy o rok ale nie szkodzi mi nawet pasuje jego starszy wiek. 

No i tak z nim pisałam i pisałam serio długo , piszemy z sobą niemal codziennie ( i szybko odpisuje).

Aż pewnego dnia czyli dziś 01.03.2018 zapytał czy nie chciałabym się z nim spotkać we dwójkę (czyli randka) , zgodziłam się i umówiliśmy się na następną sobotę 10.03.2018.

Tylko jest problem JA nigdy nie byłam na żadnej randce ,  to prawda miałam jednego ,,chłopaka,, ale on mnie oszukał pisał , że kiedyś się , gdzieś spotkaliśmy i oszukiwał mnie ciągle. 

Też miałam kilka zauroczeń dwa pierwsze nie wyszły , a najgorsze jest to , że w jednym chłopaku totalnie się zadurzyłam w tym chłopaku , później , a nawet teraz mam dwa zauroczenia , które i tak nie wyjdą. 

Wracając do tematu NIGDY NIE BYŁAM NA RANDCE i nie wiem jak się zachować , o czym rozmawiać , żebym nie wyszła na idiotkę. Chociaż dobrze jest mieć przyjaciółki czyli Bad Girl i V , które były na randce i mi doradzą o czym mam rozmawiać i jak mam się ubrać , umalować , zachowywać itd.  

Moje przyjaciółki są na prawdę kochane <3 (jeśli to czytacie , a na pewno tak , to bardzo was kocham)

Więc jeśli macie jakieś rady jak zachować się na randce to możecie je napisać.

A wy mieliście/miałyście już pierwszą randkę? Macie jakieś rady dla mnie? 

Your Princess Misia xx

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Homoseksualizm czyli LGBT

Co zrobić/odpowiedzieć , gdy chłopak zadał Ci bardzo ważne pytanie?

O chłopakach teraz , a kiedyś