Panika przed przyjacielem. Co i z jakiego powodu?

Hej wiem , że ten wpis może wam się wydawać  dziwny i bez sensu ale no chcę się z wami tym podzielić.

Słuchajcie wysłałam mojemu przyjacielo/koledze dwie walentynki i się boję, że ogarnie moje pismo bo jedna walentynka była nadrukiem , a druga pisana.
I ogólnie boję się , że przestanie się do mnie odzywać i mnie wyśmieje , bo w sumie to wiem , że mnie nie kocha i w ogóle , że tylko mnie lubi po koleżeńsku.

Czy to można już nazwać atakami paniki!?

Te walentynki z mojego punktu widzenia miały być przyjacielskim gestem. Nie to , że on w ogóle nie dostaje walentynek bo dostaje. Chciałam być po prostu miła. To taki przyjacielski odruch.
Ps. Do tego tuż przed walentynkami zerwał z V chłopak , a chłopak Bad Girl w ogóle nie ma dla niej czasu.

Jacy chłopcy teraz , a jacy byli kiedyś np. nasi ojcowie?
O to jest pytanie.

Your Princess Misia xx

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Homoseksualizm czyli LGBT

Co zrobić/odpowiedzieć , gdy chłopak zadał Ci bardzo ważne pytanie?

O chłopakach teraz , a kiedyś