Czy macie czasem takie dni?

Hej dzisiaj wpis ,o tym czy macie też takie dni?

Najgorszy dzień w moim życiu.
Dziś mam taki dzień , kiedy mam dość wszystkiego chłopców też , oprócz mojej kochanej grupki przyjaciół ich nigdy nie mam dość , zawsze dla mnie oparciem.
Kiedy mam takie ,,gorsze dni" to zawsze słucham jakiegoś mocnego rapu z przekleństwami na słuchawkach przygłoszony do 100 lub 80 , bo wole nie stracić słuchu przez głośne słuchanie muzyki.

To mi zawsze pomaga w takiego typu dniu , a uwierzcie mi lub nie mam sporo takich koszmarnych dni.

Jutro na nockę przyjeżdża V moja BFF bardzo lubie i może ona po lepszy mi humor , a zapomniałam bym jutro spotykam się z moją grupką przyjaciół na mieście mam nadzieje , że będzie fajnie.
Your Princess Misia xx

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Homoseksualizm czyli LGBT

Co zrobić/odpowiedzieć , gdy chłopak zadał Ci bardzo ważne pytanie?

O chłopakach teraz , a kiedyś