Hobby

Hejka czytelnicy , na pewno każdy z was ma swoje hobby , które trzyma w napięciu.

Ja osobiście mam hobby i to nawet kilka:

Pierwszym hobby jest fotografia , kocham fotografować tak dla przyjemności , fajne chwilę lub ogólnie krajobraz świata.

Drugim hobby jest to jazda na wrotkach (wiem , że to sport wiosenny lub letni) ale lubię na nich jeździć nawet umiem kilka stuczek na wrotkach. Znacie serial pt. Soy Luna na Disney Channel? Ja swoją pasją do jazdy na wrotkach zaraźiłam się , gdy obejrzałam 1 odcinek 1 sezonu , teraz jest i 2 sezon.

Trzecie hobby to jest robienie makijaży moim przyjaciółką lub samej sobie i różne testowania różnego typu makijaży , umiem zrobić naturalny , mocny , na imprezę/zabawę i do szkoły. Uczyłam się od youtuberek beuty.

Czawrtę hobby to jest wymyślanie układów tanecznych jak na razie prostych

Piąte hobby to czytanie książek w między czasie słuchają muzyki. Tym zaraźiłam się od mojej przyjaciółki Bad Girl.

To wszystkie moje hobby jak na razie. Ps. Jest jeszcze czasem rysowanie.

A wy macie jakieś hobby? Jak tak to możecie się z tym podzielić.

Your Princess Misia xx

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Homoseksualizm czyli LGBT

Co zrobić/odpowiedzieć , gdy chłopak zadał Ci bardzo ważne pytanie?

O chłopakach teraz , a kiedyś