Zły dzień!

Hej czytelnicy dziś miałam okropny dzień. I pozwolicie , że wam o nim opowiem , może kogoś do zainteresuje. 

To tak. Dziś pojechałam na spotkanie z przyjaciółką V , gdzie w drodze do niej spadłam z roweru na klatkę piersiową i nie mogłam mówić , a oddychałam z trudem przez dobre kilka minut. 

Później ledwo wstałam ale chyba rozumiecie dlaczego. Jak dojechałam na boisko , gdzie zaprosiłam mojego byłego chłopaka tak ja i Chłopak z Zabawy już nie jesteśmy parą w sumie to dobrze bo w ogóle do siebie nie pasowaliśmy i zostaliśmy parą za wcześnie. 

Później razem z V podjechałyśmy do sklepu bo coś zimnego do picia. I pojechałyśmy na przystanek , gdzie do jechał do nas Chłopak z Zabawy , który był moim przyjacielem. 

Jak zamierzaliśmy wrócić na boisko spotkaliśmy po drodze resztę naszych znajomych. Gdy pojechaliśmy na boisko chłopaki zaczęli grać w nogę. Później Bad Girl i jej dwie koleżanki poszyły do hipcia , gdzie zaczęły obgadywać V , która wszystko słyszała bo zadzwoniła do jednej z dziewczyn na komórkę , która ją odebrała i V wszystko słyszała. 

Tak o to V straciła swoją najlepszą przyjaciółkę Bad Girl i pokłóciła się z dziewczynami , z którymi zakopała topór wojenny. I przez nie płakałam. Dobrze , że V ma chłopaka , który ją wspiera i mnie jako swoją przyjaciółkę. Teraz przez nie nie ma humoru. 

Macie jakąś radę dla V? Jeśli tak to możecie pisać w komentarzach

...............

A wracając do mojego zerwania i Chłopaka z Zabawy właśnie się pokłóciliśmy dokładnie przed chwilą i go zablokowałam na fb , a miałam z nim iść na wesele jego siostry. Ale zakończyliśmy znajomość bo miałam jego dość. 

Niech szuka sobie innej dziewczyny bo ja mam go dość. 

Macie jakieś rady dla mnie? Jak tak to możecie pisać w komentarzach. 

Your Princess Misia xx

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Homoseksualizm czyli LGBT

Co zrobić/odpowiedzieć , gdy chłopak zadał Ci bardzo ważne pytanie?

O chłopakach teraz , a kiedyś